Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: oj co za zycie
Osłomania > IT, Multimedia, Home Entertainment, Komunikacja > Zgrywanie, wypalanie, odtwarzanie
Sarenka
witam

mam nietypowy problem wallbash.gif
po pierwsze to ze nie umiem sobie poradzic z lekarstwem(jestem w tym zupelnie zielona )cry.gif
po drugie nie potrafie sobie poradzic z wypaleniem plikow bin i cue
owszem nim tu to napisalam to przeczytalam co sie da i jest nawet link ale mnie wyskakuje cosik takiego ze nie mam tam dostepu
i mam wielka prozbe do kogos kto ma cierpliwosc i moze to wytlumaczyc (lekarstwa) mi na PW ale doslownie jak krowie na rowie bo sie nie znam
worthy.gif worthy.gif worthy.gif
z gory dziekuje za pomoc

ps mam nadzieje ze wiecie o co mi sie rozchodzi
wezmy na przyklad alcohol 120% jak to zrobic
Nefar
Bin i cue to pliki obrazu programu Alcohol 120%
Mozna je montowac (bin) w virtualnych napedach CD lub wypalac na plyty CD. Plik bin to jakby spakowana plyta cd ktora alcohol rozpakowuje i wypala. Plik cue jest plikiem pomocniczym w ktorym podane jest miejsce startu itd. cue generalnie potrzebny jest przy plytach audio, natomiast przy obrazach gier czy filmow mozna go odpuscic.

Co do cukierkow to pliki zastepujace oryginalne.exeki. Nalezy je skopiowac do katalogu w ktorym sie zainstalowalo dany program. Generalnie wszystko jest opisane w plikach NFO, co i jak i dlaczego.

A tak w ogole to gdzie sie podzial super praktyczny FAQ????
Master00
Wypalanie bin i cue (cue jest potrzebny tlko do niektorych programow):
-sciagasz jakis program ktory emuluje CD-ROM (np. daemon, a jak uzywasz alkoholu to juz powinnas miec wirtualny naped)
-montujesz plytke (
daemon -klikasz w ikonke programu -wybiersz device 0:.. -wskazujesz plik bin, mozna tez cue
Alcohol prawy guzik na wirtualnym napedzie, zamontuj obraz i wybiersz plik
-uzywasz jakiegos programu do przegrywania plyt np CloneCD lub Alcohol (dajesz kopiowanie wlocie, jako zrodlo dajesz wirtualny naped)