Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Low ID, Router NETGEAR RP614, zasłonięte oczy osiołka, utrata połączenia co parę minut...
Osłomania > IT, Multimedia, Home Entertainment, Komunikacja > Internet i Sieci Komputerowe
agnes
Hejka!
Kilka dni temu kupiłam drugiego kompa oraz router, żeby móc korzystać z internetu z dwóch kompów jednocześnie. Internet działa, ale niestety od momentu podłączenia Routera moje ID w eMulu spadło do "Low". Weszłam w ustawienia eMula, zrobiłam test zgodności portów (niepomyślny), 
pojawiły się instrukcje dotyczące przekierowania portów. Zastosowałam się do nich,
wyłączyłam Firewall'a systemowego ale problem nie zniknął... Osiołek ma zasłonięte oczy, traci połączenie co ok. 6 minut. Jestem laikiem i do tej pory nie wiedziałam nawet co to znaczy przekierowanie portów... Mój Osiołek kuleje cry.gif Dlatego proszę o pomoc fachowców. worthy.gif Będę wdzięczna za wskazówki.
conf20.gif
lokocool
musisz wejsc w opcje poutera i otworzyc porty dla emule.

niestety nie moge znalezc nigdzie instrukcji aby powiedziec Ci dokladnie krok po kroku co i gdzie ustawic --> ale musisz poszukac zakladki gdzie mozesz wpisac adres ip komputera + port tcp i udp --> tam tam wpisujesz adres ip kompa z emula + porty emule i wszystko powinno smigac wink.gif

Pozdr. smiley13.gif
Kosiar
http://www.dslreports.com/faq/9101 tutaj jest pomoc ale do DC, można według niej analogicznie skonfigurować pod muła
vince44
Sprawdź Tutaj.
agnes
Dziękuję Wam bardzo za cenne wskazówki. Znalazłam porty, ale nie wiem, które z nich są wychodzące, a które wchodzące mysli.gif : 4661, 4662, 4672, 4242, 3888
I co z nimi zrobić? Gdzie je wpisać w ustawieniach routera? Hmm... Nie jestem blondynką ale chyba zielonogłowa. icon_doh.gif
No i jakie porty muszę ustawić w eMulu? Myślę, że wszystko poplątałam.
vince44
Powinny wystarczyć te trzy 4661, 4662, 4672.
Zrób dokładnie tak jak na tej stronce, którą podał @Kosiar http://www.dslreports.com/faq/9101