Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Podaj pan numer!
Osłomania > IT, Multimedia, Home Entertainment, Komunikacja > Telefony, Palmy, Komórki
Knebel
Nietypowa sprawa.
Wystawiłem na allegro telefon - Nokia 8600 i potem otrzymałem takiegi maila:

Witam ! Mam nie typowe pytanie prosiłbym o podanie nr z naklejki w telefonie z pod bateri jest tam napis CODE i po nim ciąg cyfr ,jeśli to nie sprawi kłopotu to bardzo bym prosił o podanie.Dziękuję i Pozdrawiam.

Na moje pytanie, po co mu ten numer, uzyskałem odpowiedź:

Wiem że wydaje się to Panu dziwne ale dzięki temu że ma Pan Nokie z Ery to przy pomocy paru programów i tym cyfrom będę mógł zmienić w swojej Nokii bo posiadam taką samą tylko z Anglii język menu na polski.

Nie zamierzam dać mu tego numeru, ale ciekawy jestem czy rzeczywiście do takiego celu można go wykorzystać, czy może do jakiś mniej uczciwych zamiarów??? mysli.gif
tomekkkz
a to nie po tym można sprawdzić czy telefonik kradziony? smile.gif (nie znam się zbytnio tak tylko pytam!)
Knebel
CYTAT(tomekkkz @ 08.08.07 - 22:21) *
a to nie po tym można sprawdzić czy telefonik kradziony? smile.gif (nie znam się zbytnio tak tylko pytam!)

No pewnie tak, ale co ma numer z językiem menu w telefonie dry.gif , moim zdaniem to nic...

Przed chwilą otrzymałem kolejnego maila, jakiś zniecierpliwiony ten gość:

"...jest Pan tak zawistny jak wszyscy w tym kraju." On nie ma a ja mam i mu nie dam"..." wariat3.gif
tomekkkz
CYTAT(Knebel @ 08.08.07 - 22:46) *
No pewnie tak, ale co ma numer z językiem menu w telefonie dry.gif , moim zdaniem to nic...

no dokładnie tak! bardziej jakby Cię spytał o wersje softu, to bym bardziej zrozumiał biggrin.gif

Przed chwilą otrzymałem kolejnego maila, jakiś zniecierpliwiony ten gość:

CYTAT
"...jest Pan tak zawistny jak wszyscy w tym kraju." On nie ma a ja mam i mu nie dam"..." wariat3.gif

he chyba strasznie się napalił na ten numer. Ale żeby z takim tekstem od razu? po co? tongue.gif