Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: internet w domu
Osłomania > IT, Multimedia, Home Entertainment, Komunikacja > Internet i Sieci Komputerowe
artursz
czas na kolejne pytanie tym razem chodzi mi o internet chciałem zrobić małą siec w domu:) internet będzie dostarczony droga radiową smile.gif W trzech pokojach chciałem zamontować gniazdka i w nich komputery będą podłączone kabelkiem ale chciałem jeszcze rozesłać internet WIFI do innych pomieszczań i np na taras może macie jakieś propozycje jak to można zrobić Dzięki za pomoc:)
lokocool
tzn co konkretnie chcesz zrobic bo nie do konca rozumiem --> jak bedziesz mial dostarczony internet dokladnie, przez jakie urzadzenie, i jak chcesz sie laczyc i na ile komputerow ?
artursz
ok postaram sie to wytłumaczyć ale będzie trudno nie znam się na tym zbytnio wiec antenka która będzie pobierała sygnał to Osbridge mam nadzieję że pomogło wiec tłumacze dalej będę miał 3 pokoje w którym bąda 3 komputry które chciałbym podłaczyć kabelkiem a poza tym bedzie dodatkowo laptop którego nie chciałem wiązać na kablu i podłaczyć go wifi nie wiem jakich bym potrzebował urządzen i chciałbym aby ktoś doradził mi jak to mozna zrobić i jakie urządzenia trzeba do tego kupićsmile.gif
tapczan
Ja na Twoim miejscu (skoro i tak chcesz robić Wifi) bym się nie bawił w kable do żadnego z komputerów tylko kupił jakiś router bezprzedwodowy linksysa, jeśli w kompach nie ma wbudowanych kart wifi to dokupić i po problemie(żadnych kabli, wiercenia dziur itp). No chyba, że masz jakąś w [beeep] wielką chatę.
artursz
właśnie jestem na etapie budowy domu i tak chciałem doradzić się co gdzie i dlaczego a kilka dziurek więcej nie zrobi na mnie zbyt dużego kłopotu domek jest nie aż tak duży jakieś 160m2 tylko parter chciałem interek miec tez w okilicach domu:) czy to by sie sprawdziło
sienio
Jak budujesz dom to idealny moment, żeby położyć w domu sieć schowanych kabli LAN. smile.gif (Dociągnij z jeden do telewizora, kiedyś może sie przydać.)